Ateneu Santboià: Fem-ho Ja!

Demanem que l´Ajuntament contempli en els pressupostos de 2020 les obres de rehabilitació dels espais de l´Ateneu Santboià. La ciutat de Sant Boi no pot esperar més a que es vagin ensorrant els edificis d’aquest equipament històric. L´Ajuntament ha de respectar els acords que es van consensuar en el procés participatiu.

La Caserna pel poble

Demanem que l ́Ajuntament, conjuntament amb la Federació d ́Associacions Veïnals i d’altres entitats, promogui una campanya reivindicativa per fer possible que les negociacions que s ́estan realitzant amb l ́Estat concretin compromisos per tancar la Caserna. I, alhora, s ́enceti un procés participatiu ciutadà per tal de definir els usos d ́aquest espai.

Instal·lació de Santa Eulalia, amb una superfície municipal de 102.085,91 metres, en l’actualitat.

Escola Oficial d’idiomes a Villa Rosita

Sant Boi encara no disposa d´una Escola Oficial d´Idiomes, mentre que  molts pobles del voltant la tenen. És hora de què l´Ajuntament per fi exigeixi a la Generalitat que Sant Boi disposi d´aquesta Escola. Proposem que s’instal·li a Villa Rosita, una casa senyorial de principis de 1914-1919, situada a la part alta del Nucli Antic.

L´Ajuntament ha de protegir Villa Rosita del seu procés de deteriorament.